Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarover?

Het is geen verrassing dat bedrijven steeds meer investeren in nieuwe technologieën om hun efficiëntie te verhogen, kosten te besparen en klanttevredenheid te verbeteren. Hyperautomation wordt gezien als een belangrijke stap in de digitale transformatie van bedrijven en organisaties.

Via deze navorming krijg je een diepgaand inzicht in de verschillende technologieën die betrokken zijn bij hyperautomation en leer je hoe je deze kunt toepassen in je eigen organisatie.

Je leert ook hoe je workflows en processen kunt automatiseren, hoe je data kunt analyseren en gebruiken om betere beslissingen te nemen en hoe je de klanttevredenheid kunt verbeteren. Dit kan resulteren in betere bedrijfsresultaten, een hogere productiviteit en een betere klantervaring.

Voor wie?

Deze opleiding is bedoeld voor IT- en businessprofielen. Programmeerkennis is niet vereist.

Waarom?

Via deze navorming blijf je als professional up-to-date met de nieuwste ontwikkelingen en technologieën in de digitale wereld. Dit geeft je een concurrentievoordeel op de arbeidsmarkt en helpt je om waardevolle bijdragen te leveren aan je organisatie.

Lector Jasper voor de groep
Masterclass Hyperautomation

Benieuwd naar wat de opleiding inhoudt? Bekijk dan zeker onze instructievideo

5 masterclasses

  1. Document management (SharePoint)
  2. Workflow management (Power Automate)
  3. Build low code applications (Power Apps)
  4. Improve business processes with AI (AI Builder)
  5. Robotic Process Automation (UIPath)

Deze lessen bestaan uit instructievideo's en bijbehorende praktische oefeningen. Op het einde van deze opleiding ontvang je een getuigschrift en een online certificaat.

  • Je kan de opleiding starten wanneer jij wenst. Je volgt de masterclasses namelijk zelfstandig en op je eigen tempo.
  • Je krijgt 1 jaar toegang tot het online leerplatform.
  • Er zijn geen examens of evaluaties.
  • Elke masterclass bevat een of meerdere oefeningen die je individueel moet uitwerken vooraleer je naar de volgende masterclass kan overgaan.
  • Bij problemen kan je een online 1-op 1 contactmoment inboeken.
  • De prijs voor dit online traject bedraagt €495.

Vragen? gene.vangampelaere [at] howest.be (gene[dot]vangampelaere[at]howest[dot]be)

Steun­maatregelen

Vlaams opleidingsverlof

Wil je als werknemer je opleiding combineren met je job? Dan heb je misschien recht op Vlaams Opleidingsverlof. Ontdek hieronder alle informatie en de voorwaarden.

Lees meer

KMO-portefeuille

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor ondernemers financiële steun krijgen voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Howest is een erkende opleidingsverstrekker, waardoor het zou kunnen dat jouw opleiding in aanmerking komt voor deze maatregel.

Lees meer

Opleidingscheques

Wil je een opleiding volgen om jouw positie op de arbeidsmarkt te versterken? Misschien hebt je recht op een opleidingscheque, waarmee je een deel van die opleiding kan betalen. Zelf betaal je maar de helft van de opleidingscheque, de Vlaamse overheid betaalt de andere helft.

Lees meer

Informatie en inschrijven

Inschrijven kan hier.

Infodag
Zaterdag 4 mei
VAN 10u TOT 13u
Meer info

Ontmoet Howest Academy

Dit zijn de eerstvolgende infodagen voor Brugge:

FAQ

Vind je niet wat je zoekt of heb je specifieke vraag over deze opleiding. Neem gerust contact met ons op.

Gene Vangampelaere

Gene Vangampelaere

Lector & coördinator afstandsonderwijs Bachelor Toegepaste informatica

Het doorlopen van de volledige online registratie impliceert dat je definitief bent ingeschreven en je je engageert tot het betalen van het inschrijvingsgeld. Na de behandeling van jouw dossier ontvang je per mail een factuur voor betaling van het inschrijvingsgeld.

De meeste vervolgopleidingen (zoals postgraduaten, micro degrees en navormingen) komen niet in aanmerking voor het studiebeurstarief. Beurstarieven zijn voorbehouden voor studenten met een diplomacontract in het reguliere opleidingsaanbod (graduaten en bachelors). Check wel de andere mogelijkheden van de Vlaamse overheid zoals Vlaams Opleidingsverlof, KMO-portefeuille en opleidingscheques.

Ja, dat is mogelijk. Stuur uw rekeningnummer en factuurgegevens naar howestacademy [at] howest.be. De terugbetaling van het oorspronkelijk betaalde inschrijvingsgeld zal pas gebeuren na registratie van de betaling met de KMO-wallet. U heeft dus tijdelijk een dubbele betaling uitstaan.

Als je opleiding gedeeltelijk of volledig gefinancierd wordt met financiële steun (KMO, Vlaams vormingsverlof, Vlaamse schooltoelage, Vlaamse opleidingscheques), is het belangrijk om de voorwaarden van het financiële steunprogramma met betrekking tot de aanwezigheidsplicht na te kijken. Studenten zijn verantwoordelijk voor de formele registratie van hun aanwezigheid door de docenten.

De coördinator van je cursus zal aangeven welk platform gebruikt zal worden voor kortlopende cursussen. Voor langlopende opleidingen staat je cursusmateriaal op leho.howest.be. Je kunt inloggen met de gegevens die je na inschrijving hebt ontvangen van de centrale studentenadministratie.

Stuur een e-mail naar howestacademy [at] howest.be en je krijgt snel antwoord.

Voor kortlopende postgraduaatopleidingen is directe inschrijving via de webpagina definitief en bindend. Voor diploma- en kredietopleidingen zoals bachelor-, associate- en micrograduaten is voorinschrijving niet bindend, maar het verzekert je wel van een plaats in het programma.

  • Voor een graduaats diploma:
    Je bent officieel ingeschreven als je je online voorinschrijving hebt voltooid en digitaal hebt ondertekend. Na verwerking en goedkeuring van je online inschrijving door de registrar ontvang je inloggegevens en een factuur voor de betaling van het inschrijfgeld.
  • Voor microdegrees:
    Je bent officieel ingeschreven nadat je vooraanmelding is verwerkt door de studentenadministrateur en nadat je je opleidingscontract hebt ondertekend. Dit kan handmatig of digitaal via het digitale leerplatform: https://leho.howest.be/ (snelkoppeling onderaan -> ibamaflex -> belangrijke informatie).

Betaling van het inschrijfgeld dient te geschieden uiterlijk 1 oktober of - indien de cursus op een ander tijdstip start - binnen 15 dagen na inschrijving. Voor betalingen per factuur geldt de uiterste betaaldatum vermeld op de factuur. Alleen in uitzonderlijke gevallen is betaling in termijnen toegestaan en alleen als er een termijnregeling is ingediend en akkoord bevonden door de financieel medewerker van Howest. Neem contact met ons op via howestacademy [at] howest.be (howestacademy[at]howest[dot]be) voor meer informatie.