Skip to main content

Waarover?

Het is geen verrassing dat bedrijven steeds meer investeren in nieuwe technologieën om hun efficiëntie te verhogen, kosten te besparen en klanttevredenheid te verbeteren. Hyperautomation wordt gezien als een belangrijke stap in de digitale transformatie van bedrijven en organisaties.

Via deze navorming krijg je een diepgaand inzicht in de verschillende technologieën die betrokken zijn bij hyperautomation en leer je hoe je deze kunt toepassen in je eigen organisatie.

Je leert ook hoe je workflows en processen kunt automatiseren, hoe je data kunt analyseren en gebruiken om betere beslissingen te nemen en hoe je de klanttevredenheid kunt verbeteren. Dit kan resulteren in betere bedrijfsresultaten, een hogere productiviteit en een betere klantervaring.

Voor wie?

Deze opleiding is bedoeld voor IT- en businessprofielen. Programmeerkennis is niet vereist.

Waarom?

Via deze navorming blijf je als professional up-to-date met de nieuwste ontwikkelingen en technologieën in de digitale wereld. Dit geeft je een concurrentievoordeel op de arbeidsmarkt en helpt je om waardevolle bijdragen te leveren aan je organisatie.

Lector Jasper voor de groep
Masterclass Hyperautomation

Benieuwd naar wat de opleiding inhoudt? Bekijk dan zeker onze instructievideo

5 masterclasses

  1. Document management (SharePoint)
  2. Workflow management (Power Automate)
  3. Build low code applications (Power Apps)
  4. Improve business processes with AI (AI Builder)
  5. Robotic Process Automation (UIPath)

Deze lessen bestaan uit instructievideo's en bijbehorende praktische oefeningen. Op het einde van deze opleiding ontvang je een getuigschrift en een online certificaat.

  • Je kan de opleiding starten wanneer jij wenst. Je volgt de masterclasses namelijk zelfstandig en op je eigen tempo.
  • Je krijgt 1 jaar toegang tot het online leerplatform.
  • Er zijn geen examens of evaluaties.
  • Elke masterclass bevat een of meerdere oefeningen die je individueel moet uitwerken vooraleer je naar de volgende masterclass kan overgaan.
  • Bij problemen kan je een online 1-op 1 contactmoment inboeken.
  • De prijs voor dit online traject bedraagt €495.

Vragen? gene.vangampelaere [at] howest.be (gene[dot]vangampelaere[at]howest[dot]be)

Steun­maatregelen

Informatie en inschrijven

Inschrijven kan hier.

Info days
Read more

Meet Howest Academy

FAQ

Vind je niet wat je zoekt of heb je specifieke vraag over deze opleiding. Neem gerust contact met ons op.

Gene Vangampelaere

Gene Vangampelaere

Lector & coördinator afstandsonderwijs Bachelor Toegepaste informatica

Completing the online registration implies that you are officially enrolled and commits you to paying the registration fee. After your file is processed, you will receive an email with an invoice for payment of the registration fee.

Most advanced programmes (such as micro degrees and post-graduate programmes) are not eligible for scholarships or reduced fees. That type of financial assistance is reserved for students within the standard programmes (bachelor's). However, there are other possibilities offered by the Flemish government such as Flemish educational allowance, KMO-portefeuille and study vouchers.

Yes, it is possible. Please send your account number and billing details to howestacademy [at] howest.be (howestacademy[at]howest[dot]be). The refund for the originally paid registration fee will only be made after registration of payment with the SME-wallet. You will therefore temporarily have a double payment pending.

If your training is partially or fully funded through financial assistance (SME, Flemish training leave, Flemish educational allowance, Flemish training vouchers), it is important to check the terms of the financial assistance programme concerning compulsory attendance. Students are responsible for having their attendance formally registered by the lecturers.

The coordinator of your course will indicate which platform will be used for short-term courses. For long-term programmes, your course material can be found on leho.howest.be. You can log in with the details you received from the registrar’s office after enrolment.

Send an e-mail to howestacademy [at] howest.be (howestacademy[at]howest[dot]be) and you will get a quick reply.

For short-term postgraduate courses, direct registration via the webpage is final and binding. For diploma and credit courses such as bachelor’s, associates and microdegrees, pre-registration is not binding, but it assures you a place in the programme.

  • For associates degree:
    You are officially enrolled once you have completed your pre-registration online and signed it digitally. After processing and approval of your online registration by the registrar’s office, you will receive login details and an invoice for payment of the registration fee.
  • For microdegrees:
    You are officially enrolled after your pre-registration has been processed by the student registrar and after you have signed your programme contract. This can be done manually or digitally via the digital student learning platform: https://leho.howest.be/ (shortcut at the bottom -> ibamaflex -> important information).

Payment of the registration fee must be made no later than 1 October or - if the course starts at another time - within 15 days of registration. For payments made by invoice, the latest payment date mentioned on the invoice applies. Only in exceptional cases will instalment payments be allowed and only if an instalment plan has been submitted and agreed to by Howest's financial officer. Please contact us at howestacademy [at] howest.be (howestacademy[at]howest[dot]be) for more information.