![GalvanEyez Infra](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Het creëren van digitale content (marketingcampagnes, websites, apps en VR/AR-applicaties) vereist een grondig begrip van de ervaringen en reacties van de eindgebruiker. Traditionele methoden zoals surveys geven waardevolle inzichten, maar missen vaak de onbewuste reacties.
![Gen Z Lab](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Gen Z is de toekomst. Als burger, als consument, als werknemer,... Het Gen Z Lab ontwikkelt een methodiek (inclusief toolbox, coachingstraject en kennisplatform) die organisaties helpt deze digital natives te begrijpen, te bereiken en te activeren.
![AID](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Generatieve AI is met een enorme opmars bezig. AI-optimisten zien eindeloze opportuniteiten, onheilsprofeten voorspellen de ondergang van de creatieve beroepen en de ontwrichting van het onderwijs. Dit onderzoek richt zich op de rol van AI-toepassingen in de creatieve sector.
![EntrepeneurUganda](/fs/styles/searchresult/public/onderzoeksprojecten/pz-com-1164-040e0bad9a5c315d93e316f1ea40c1c1.jpg?h=735f7c84&itok=xrKjYDmO)
Er is een hoge werkloosheidsgraad bij jongeren in Oeganda (83%, UBOS 2018). Tijdens dit onderzoek wordt bekeken hoe MUST (Mbarara University of Science and Technology) worden versterkt op het vlak van innovatie, technologie en ondernemerschap.
![Start@K4](/fs/styles/searchresult/public/onderzoeksprojecten/pz-com-1205-54ed32acd2b9aea314149bf981ea59c8.jpg?h=aa5f01ea&itok=NjDiM7Y8)
Start@K4 is het vervolgproject van Start@K3 dat als doelstelling heeft het ondersteunen en promoten van jong ondernemerschap in Kortrijk.
![P5 Uganda](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Er is een hoge werkloosheidsgraad bij jongeren in Uganda (83%, UBOS 2018). Dit komt door een grote skills gap en school drop-outs. Er zijn ook heel wat afgestudeerden (bachelors en masters) die geen job vinden door beperkte vaardigheden. De curricula van de universiteiten zijn te
![MimiQgame](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Met MimiQgame willen we een technische proof of concept (TPOC) van een facial retraining game ontwikkelen als ondersteuning in de revalidatie van personen met een perifere aangezichtsverlamming.
![Kapitein Werkgeluk](/fs/styles/searchresult/public/onderzoeksprojecten/pz-com-1005-90be6a7a156b270da0b93b2f1da0edfd.jpg?h=57656385&itok=Jfg20NIJ)
September 2022 betekende de start van het praktijkgericht onderzoek 'Kapitein Werkgeluk', met focus op het bevorderen van Werkgeluk bij (startende) leerkrachten en scholen secundair onderwijs.