![GalvanEyez Infra](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Het creëren van digitale content (marketingcampagnes, websites, apps en VR/AR-applicaties) vereist een grondig begrip van de ervaringen en reacties van de eindgebruiker. Traditionele methoden zoals surveys geven waardevolle inzichten, maar missen vaak de onbewuste reacties.
![TEENIE TINY HOUSES](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Het TEENie Tiny Houses project zet in op het aantonen dat bouwprofielen een enorm spectrum aan talenten omvatten via een uitdagende, duurzame en geïntegreerde bouw challenge.
![SD GUERILLARTS](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Er wordt met een groep 14-plussers aan de slag gegaan om de SDG’s (duurzameontwikkelingsdoelstellingen) in de kijker te zetten via een artistieke-technologische interventie in hun stad/gemeente. In samenwerking met lokale jeugdorganisaties wordt een traject opgezet.