![Kapitein Werkgeluk](/fs/styles/searchresult/public/onderzoeksprojecten/pz-com-1005-90be6a7a156b270da0b93b2f1da0edfd.jpg?h=57656385&itok=Jfg20NIJ)
September 2022 betekende de start van het praktijkgericht onderzoek 'Kapitein Werkgeluk', met focus op het bevorderen van Werkgeluk bij (startende) leerkrachten en scholen secundair onderwijs.
![Tope Sterk 4](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
De projecten van Tope Sterk hebben als doel de kansen voor jongeren in kwetsbare situaties te vergroten. Dat gebeurt aan de hand van student tutoring.
![STEAMhive II](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Binnen STEAMhive II biedt Howest vanuit Mind-and-Makerspace (MAM) en Industrial Design Center (IDC) ondersteuning aan organisaties die buitenschoolse STEM activiteiten opzetten. De projectmedewerkers willen inspireren en faciliteren onder meer via activiteiten. Via het project ST
![STEAMHIVE III](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Howest fungeert met STEAMhive als een echte gangmaker in het landschap van STEM in de vrije tijd. Binnen STEAMhive III biedt Howest vanuit de Mind- and Makerspace en The Enterprise ondersteuning aan organisaties die buitenschoolse STEM-activiteiten (willen) opzetten.