![No-code (r)evolutie](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Slecht 0,3% van de wereldbevolking kan programmeren, terwijl 86% digitale oplossingen consumeert. Dit veroorzaakt een enorme skill gap. Het gebruik van no-code biedt hier een oplossing.
![EdHubAI](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Dit onderzoek bewandelt twee sporen die gerelateerd zijn aan Artificiële Intelligentie (AI): het interpreteren van resultaten om zo leerlingen beter/individueler te begeleiden én het onderzoeken van welke AI-toepassingen interessant kunnen zijn voor het onderwijs.
![GalvanEyez Infra](/fs/styles/searchresult/public/default/card-projectzone.jpg?itok=86IzjbU2)
Het creëren van digitale content (marketingcampagnes, websites, apps en VR/AR-applicaties) vereist een grondig begrip van de ervaringen en reacties van de eindgebruiker. Traditionele methoden zoals surveys geven waardevolle inzichten, maar missen vaak de onbewuste reacties.