Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein Media & Communicatie (2) Gezondheid & Zorg (1) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Mens & Samenleving (1) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Business & Ondernemen (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's cyber security (15) digitale tools (10) industrie 4.0 (6) big data and analytics (6) game ontwikkeling en technologie (5) digital health (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) product design (4) preventieve gezondheid (3) digital skills & mediawijsheid (3) onderwijs en vorming (3) sport & coaching (3) metaverse (3) educatieve technologie (2) marketing & communicatie (2) circulaire economie (2) didactische innovatie (2) gezonde omgeving (2) quality of life (2) d4e1 (2) stem/steam (1) vital cities (1) innovatieve leeromgevingen (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) (-) digital storytelling and influencing (1) welzijn in het onderwijs (1) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) virtual humans (1) recyclaat (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) Zoeken op tekst