Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's product design (6) sociale interventies met impact (5) game ontwikkeling en technologie (4) preventieve gezondheid (3) stem/steam (3) digitale tools (3) vital cities (3) digital health (2) digital skills & mediawijsheid (2) onderwijs en vorming (2) circulaire economie (2) didactische innovatie (2) sport & coaching (2) gezonde omgeving (2) leefbare omgeving (2) digital storytelling and influencing (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) metaverse (2) educatieve technologie (1) marketing & communicatie (1) innovatieve leeromgevingen (1) quality of life (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) bouwen in de toekomst (1) gender en gelijke kansen (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst