Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) (-) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden Thema's sociale interventies met impact (7) product design (6) preventieve gezondheid (4) game ontwikkeling en technologie (4) onderwijs en vorming (3) stem/steam (3) digitale tools (3) circulaire economie (3) vital cities (3) educatieve technologie (2) digital health (2) digital skills & mediawijsheid (2) sociale businessmodellen (2) didactische innovatie (2) sport & coaching (2) gezonde omgeving (2) digital storytelling and influencing (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) metaverse (2) palliatieve zorg (1) marketing & communicatie (1) innovatieve leeromgevingen (1) digitaal ondernemen en logistiek (1) quality of life (1) (-) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) logistiek 4.0 (1) d4e1 (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) Zoeken op tekst