Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein Tech & IT (1) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's digital health (7) preventieve gezondheid (5) game ontwikkeling en technologie (4) product design (4) digitale tools (3) digital skills & mediawijsheid (2) onderwijs en vorming (2) circulaire economie (2) didactische innovatie (2) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (2) healthy aging (2) gezonde omgeving (2) quality of life (2) digital storytelling and influencing (2) metaverse (2) educatieve technologie (1) palliatieve zorg (1) sociale interventies met impact (1) marketing & communicatie (1) stem/steam (1) sport & coaching (1) gezondheidsbevordering (1) innovatieve leeromgevingen (1) leefbare omgeving (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) innovatie (1) Zoeken op tekst