Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's preventieve gezondheid (7) sociale interventies met impact (7) digital health (7) product design (6) onderwijs en vorming (5) game ontwikkeling en technologie (4) digitale tools (4) gezonde omgeving (4) educatieve technologie (3) digital skills & mediawijsheid (3) stem/steam (3) didactische innovatie (3) vital cities (3) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (3) leefbare omgeving (3) quality of life (3) digital storytelling and influencing (3) palliatieve zorg (2) circulaire economie (2) sport & coaching (2) innovatieve leeromgevingen (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) metaverse (2) care for everyone (1) marketing & communicatie (1) gezondheidsbevordering (1) healthy aging (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) bouwen in de toekomst (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) zorg voor en door de gemeenschap (1) Zoeken op tekst