Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's digital health (7) preventieve gezondheid (5) digitale tools (5) product design (5) sociale interventies met impact (4) game ontwikkeling en technologie (4) gezonde omgeving (4) leefbare omgeving (3) quality of life (3) stem/steam (2) circulaire economie (2) sport & coaching (2) vital cities (2) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (2) healthy aging (2) digital storytelling and influencing (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) metaverse (2) educatieve technologie (1) palliatieve zorg (1) digital skills & mediawijsheid (1) marketing & communicatie (1) onderwijs en vorming (1) didactische innovatie (1) gezondheidsbevordering (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) bouwen in de toekomst (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) Zoeken op tekst