Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein Media & Communicatie (2) Tech & IT (1) Gezondheid & Zorg (1) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Mens & Samenleving (1) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Onderwijs (0) Business & Ondernemen (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's onderwijs en vorming (9) didactische innovatie (7) innovatieve leeromgevingen (5) product design (5) educatieve technologie (4) game ontwikkeling en technologie (4) stem/steam (4) digital skills & mediawijsheid (3) digitale tools (3) welzijn in het onderwijs (3) palliatieve zorg (2) sociale interventies met impact (2) circulaire economie (2) metaverse (2) preventieve gezondheid (1) digital health (1) marketing & communicatie (1) sport & coaching (1) gezonde omgeving (1) quality of life (1) (-) digital storytelling and influencing (1) taalbeleid (1) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) gender en gelijke kansen (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) Zoeken op tekst