Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's onderwijs en vorming (11) didactische innovatie (8) digital health (6) innovatieve leeromgevingen (6) educatieve technologie (5) product design (5) preventieve gezondheid (4) game ontwikkeling en technologie (4) digital skills & mediawijsheid (4) stem/steam (4) digitale tools (4) welzijn in het onderwijs (4) palliatieve zorg (3) sociale interventies met impact (3) gezonde omgeving (3) quality of life (3) circulaire economie (2) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (2) digital storytelling and influencing (2) metaverse (2) marketing & communicatie (1) sport & coaching (1) gezondheidsbevordering (1) healthy aging (1) leefbare omgeving (1) taalbeleid (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) Zoeken op tekst