Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) (-) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's sociale interventies met impact (6) product design (6) stem/steam (5) preventieve gezondheid (4) game ontwikkeling en technologie (4) digitale tools (4) onderwijs en vorming (3) smart grids (3) vital cities (3) educatieve technologie (2) digital health (2) digital skills & mediawijsheid (2) circulaire economie (2) didactische innovatie (2) sport & coaching (2) gezonde omgeving (2) leefbare omgeving (2) digital storytelling and influencing (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) metaverse (2) voedingsindustrie (2) industrie 4.0 (1) palliatieve zorg (1) care for everyone (1) marketing & communicatie (1) innovatieve leeromgevingen (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) quality of life (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) sustainable industrialization (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) groene transitie (1) bouwen in de toekomst (1) gender en gelijke kansen (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) zorg voor en door de gemeenschap (1) Zoeken op tekst