Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's cyber security (15) digitale tools (11) industrie 4.0 (6) big data and analytics (6) preventieve gezondheid (5) game ontwikkeling en technologie (5) digital health (5) product design (5) sociale interventies met impact (4) sport & coaching (4) vital cities (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) gezonde omgeving (4) educatieve technologie (3) digital skills & mediawijsheid (3) onderwijs en vorming (3) quality of life (3) metaverse (3) marketing & communicatie (2) stem/steam (2) circulaire economie (2) didactische innovatie (2) leefbare omgeving (2) digital storytelling and influencing (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) d4e1 (2) innovatieve leeromgevingen (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) virtual humans (1) recyclaat (1) bouwen in de toekomst (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst