Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's cyber security (15) onderwijs en vorming (12) digitale tools (11) didactische innovatie (8) industrie 4.0 (6) educatieve technologie (6) innovatieve leeromgevingen (6) big data and analytics (6) game ontwikkeling en technologie (5) digital skills & mediawijsheid (5) product design (5) preventieve gezondheid (4) digital health (4) stem/steam (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) welzijn in het onderwijs (4) sport & coaching (3) gezonde omgeving (3) quality of life (3) metaverse (3) palliatieve zorg (2) sociale interventies met impact (2) marketing & communicatie (2) circulaire economie (2) d4e1 (2) vital cities (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) digital storytelling and influencing (1) taalbeleid (1) (-) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) virtual humans (1) recyclaat (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst