Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's digital health (7) preventieve gezondheid (5) game ontwikkeling en technologie (4) digitale tools (4) product design (4) sociale interventies met impact (3) gezonde omgeving (3) circulaire economie (2) sport & coaching (2) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (2) healthy aging (2) leefbare omgeving (2) quality of life (2) digital storytelling and influencing (2) metaverse (2) palliatieve zorg (1) digital skills & mediawijsheid (1) marketing & communicatie (1) onderwijs en vorming (1) stem/steam (1) didactische innovatie (1) vital cities (1) gezondheidsbevordering (1) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) Zoeken op tekst