Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's onderwijs en vorming (10) didactische innovatie (7) product design (6) educatieve technologie (5) stem/steam (5) innovatieve leeromgevingen (5) game ontwikkeling en technologie (4) digitale tools (4) sociale interventies met impact (3) digital skills & mediawijsheid (3) welzijn in het onderwijs (3) palliatieve zorg (2) preventieve gezondheid (2) circulaire economie (2) gezonde omgeving (2) quality of life (2) metaverse (2) digital health (1) marketing & communicatie (1) sport & coaching (1) vital cities (1) leefbare omgeving (1) digital storytelling and influencing (1) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (1) taalbeleid (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) bouwen in de toekomst (1) gender en gelijke kansen (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst