Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's onderwijs en vorming (11) digital health (7) didactische innovatie (7) preventieve gezondheid (6) digitale tools (6) sociale interventies met impact (5) innovatieve leeromgevingen (5) product design (5) educatieve technologie (4) game ontwikkeling en technologie (4) stem/steam (4) gezonde omgeving (4) welzijn in het onderwijs (4) palliatieve zorg (3) digital skills & mediawijsheid (3) quality of life (3) circulaire economie (2) sport & coaching (2) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (2) healthy aging (2) leefbare omgeving (2) digital storytelling and influencing (2) metaverse (2) gender en gelijke kansen (2) marketing & communicatie (1) vital cities (1) gezondheidsbevordering (1) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (1) taalbeleid (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) innovatie (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst