Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) (-) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's digital health (7) preventieve gezondheid (6) digitale tools (5) sociale interventies met impact (4) game ontwikkeling en technologie (4) product design (4) stem/steam (3) smart grids (3) gezonde omgeving (3) circulaire economie (2) sport & coaching (2) vital cities (2) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (2) healthy aging (2) leefbare omgeving (2) quality of life (2) digital storytelling and influencing (2) metaverse (2) voedingsindustrie (2) industrie 4.0 (1) palliatieve zorg (1) digital skills & mediawijsheid (1) marketing & communicatie (1) onderwijs en vorming (1) didactische innovatie (1) gezondheidsbevordering (1) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) duurzaamheid (1) sustainable industrialization (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) groene transitie (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) Zoeken op tekst