Oasis Hoe kan de media de shift maken op vlak van contentcreatie en technologie? Welke oplossingen uit de gamesector en XR kunnen de media helpen? En welke nieuwe mediaformaten kunnen ontstaan door kruisbestuiving tussen de media en de game-industrie? Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's cyber security (15) digitale tools (12) digital health (10) preventieve gezondheid (7) industrie 4.0 (6) big data and analytics (6) game ontwikkeling en technologie (5) gezonde omgeving (5) sport & coaching (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) quality of life (4) product design (4) sociale interventies met impact (3) digital skills & mediawijsheid (3) onderwijs en vorming (3) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (3) healthy aging (3) metaverse (3) educatieve technologie (2) marketing & communicatie (2) circulaire economie (2) didactische innovatie (2) vital cities (2) leefbare omgeving (2) digital storytelling and influencing (2) welzijn in het onderwijs (2) duurzaamheid (2) d4e1 (2) innovatie (2) palliatieve zorg (1) stem/steam (1) gezondheidsbevordering (1) innovatieve leeromgevingen (1) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (1) (-) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) duurzaam ruimtegebruik (1) gender en gelijke kansen (1) Zoeken op tekst