Overslaan en naar de inhoud gaan

Doorzoek onze veelgestelde vragen. Vind je het antwoord niet terug? We staan je uiteraard graag te woord via telefoon, mail of op de campus.

Op de campussen in Brugge is het mogelijk om online een maaltijd te bestellen (voor 9u00) en te betalen. Zo vermijd je lange wachtrijen.

Lees meer

De Howest-campussen zijn volledig cashless. Dat betekent dat je in de restaurants en aan de drankautomaten enkel kan betalen met een bankkaart of met je studentenkaart. Printen op de campus kan enkel met je studentenkaart.

Lees meer

Alle Howest e-mailcommunicatie gebeurt op jouw Howest e-mailadres. Je houdt deze mailbox dus best in het oog.

Lees meer

Howest communiceert om veiligheidsredenen nooit via e-mail wachtwoorden. Om die reden vragen we je om je wachtwoord zelf in te stellen via de ‘wachtwoord reset methode’.

Lees meer

In je lesrooster vind je waar en wanneer jouw lessen plaatsvinden.

Lees meer

iBamaflex is het portaal van de Howest studentenadministratie.

Lees meer

Alle communicatie over de modules waar je voor ingeschreven bent gebeurt via het leerplatform LEHO. Gebruik de browser van jouw voorkeur en surf naar leho.howest.be OF

Lees meer

Je lesrooster wordt niet automatisch weergegeven in je Outlookagenda. Deze koppeling kan je wel zelf maken.

Lees meer

Als student van Howest krijg je een Howest studentaccount. Wanneer je niet meer bij ons studeert wordt jouw Howest studentaccount op inactief gezet. Dit kan gevolgen hebben voor een aantal praktische zaken die gekoppeld zijn aan je Howest account.

Lees meer

MFA is de afkorting van Multi Factor Authentication.

Lees meer