Doorzoek onze veelgestelde vragen. Vind je het antwoord niet terug? We staan je uiteraard graag te woord via telefoon, mail of op de campus.
Hoe bestel ik online in een Howest campus restaurant?
Op de campussen in Brugge is het mogelijk om online een maaltijd te bestellen (voor 9u00) en te betalen. Zo vermijd je lange wachtrijen.
Hoe laad ik mijn Howest kaart op om te betalen op de campus?
De Howest-campussen zijn volledig cashless. Dat betekent dat je in de restaurants en aan de drankautomaten enkel kan betalen met een bankkaart of met je studentenkaart. Printen op de campus kan enkel met je studentenkaart.
Hoe geraak ik op mijn Howest (web)mail?
Alle Howest e-mailcommunicatie gebeurt op jouw Howest e-mailadres. Je houdt deze mailbox dus best in het oog.
Hoe activeer of reactiveer ik mijn Howest account?
Howest communiceert om veiligheidsredenen nooit via e-mail wachtwoorden. Om die reden vragen we je om je wachtwoord zelf in te stellen via de ‘wachtwoord reset methode’.
Hoe consulteer ik mijn Howest lesrooster?
In je lesrooster vind je waar en wanneer jouw lessen plaatsvinden.
Hoe consulteer ik mijn Howest studentenadministratie dossier?
iBamaflex is het portaal van de Howest studentenadministratie.
Hoe log ik in op het Howest leerplatform Leho?
Alle communicatie over de modules waar je voor ingeschreven bent gebeurt via het leerplatform LEHO. Gebruik de browser van jouw voorkeur en surf naar leho.howest.be OF
Ik krijg bericht dat mijn Howest account binnenkort inactief wordt. Wat moet ik doen?
Als student van Howest krijg je een Howest studentaccount. Wanneer je niet meer bij ons studeert wordt jouw Howest studentaccount op inactief gezet. Dit kan gevolgen hebben voor een aantal praktische zaken die gekoppeld zijn aan je Howest account.
Hoe kan ik multi-factor authenticatie gebruiken op mijn Howest account.
Starten met MFA Wat is MFA? MFA is de afkorting van Multi Factor Authentication.
Hoe kan ik iets printen of kopiëren op de campus?
In elk gebouw staan printer copiers ter beschikking van de studenten.