GalvanEyez Infra Creating digital content (marketing campaigns, websites, apps and VR/AR applications) requires a thorough understanding of end-user experiences and responses. Traditional methods such as surveys provide valuable insights, but often miss the unconscious responses. AID Generative AI is currently experiencing a significant surge. AI enthusiasts see endless opportunities, while doomsayers predict the downfall of creative professions and disruption in education. This research focuses on the role of AI applications in the creative sector. Filter Expertisedomein Media & Communicatie (2) (-) Tech & IT (1) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden ar/vr/xr (1) Thema's cyber security (14) digitale tools (11) industrie 4.0 (6) game ontwikkeling en technologie (5) big data and analytics (5) digital health (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) product design (4) educatieve technologie (3) preventieve gezondheid (3) digital skills & mediawijsheid (3) sport & coaching (3) gezonde omgeving (3) quality of life (3) metaverse (3) sociale interventies met impact (2) (-) marketing & communicatie (2) onderwijs en vorming (2) stem/steam (2) didactische innovatie (2) vital cities (2) d4e1 (2) circulaire economie (1) innovatieve leeromgevingen (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) leefbare omgeving (1) digital storytelling and influencing (1) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (1) welzijn in het onderwijs (1) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) virtual humans (1) recyclaat (1) bouwen in de toekomst (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) Zoeken op tekst