GalvanEyez Infra Creating digital content (marketing campaigns, websites, apps and VR/AR applications) requires a thorough understanding of end-user experiences and responses. Traditional methods such as surveys provide valuable insights, but often miss the unconscious responses. AID Generative AI is currently experiencing a significant surge. AI enthusiasts see endless opportunities, while doomsayers predict the downfall of creative professions and disruption in education. This research focuses on the role of AI applications in the creative sector. Filter Expertisedomein Media & Communicatie (2) (-) Tech & IT (1) Onderwijs (1) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Architectuur, Energie & Bouw (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden ar/vr/xr (1) Thema's cyber security (14) digitale tools (12) industrie 4.0 (6) preventieve gezondheid (5) sociale interventies met impact (5) game ontwikkeling en technologie (5) digital health (5) big data and analytics (5) sport & coaching (4) vital cities (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) gezonde omgeving (4) product design (4) educatieve technologie (3) digital skills & mediawijsheid (3) onderwijs en vorming (3) quality of life (3) metaverse (3) (-) marketing & communicatie (2) stem/steam (2) didactische innovatie (2) leefbare omgeving (2) digital storytelling and influencing (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) d4e1 (2) circulaire economie (1) innovatieve leeromgevingen (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) welzijn in het onderwijs (1) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) virtual humans (1) recyclaat (1) bouwen in de toekomst (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst