GalvanEyez Infra Creating digital content (marketing campaigns, websites, apps and VR/AR applications) requires a thorough understanding of end-user experiences and responses. Traditional methods such as surveys provide valuable insights, but often miss the unconscious responses. AID Generative AI is currently experiencing a significant surge. AI enthusiasts see endless opportunities, while doomsayers predict the downfall of creative professions and disruption in education. This research focuses on the role of AI applications in the creative sector. Filter Expertisedomein Media & Communicatie (2) (-) Tech & IT (1) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden ar/vr/xr (1) Thema's cyber security (14) digitale tools (12) digital health (9) preventieve gezondheid (8) industrie 4.0 (6) game ontwikkeling en technologie (5) big data and analytics (5) digitaal ondernemen en logistiek (4) gezonde omgeving (4) quality of life (4) digital skills & mediawijsheid (3) onderwijs en vorming (3) sport & coaching (3) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (3) healthy aging (3) product design (3) metaverse (3) educatieve technologie (2) (-) marketing & communicatie (2) didactische innovatie (2) gezondheidsbevordering (2) welzijn in het onderwijs (2) duurzaamheid (2) d4e1 (2) innovatie (2) palliatieve zorg (1) sociale interventies met impact (1) stem/steam (1) circulaire economie (1) vital cities (1) slaaphygiëne (1) innovatieve leeromgevingen (1) leefbare omgeving (1) digital storytelling and influencing (1) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) duurzaam ruimtegebruik (1) Zoeken op tekst