GalvanEyez Infra Creating digital content (marketing campaigns, websites, apps and VR/AR applications) requires a thorough understanding of end-user experiences and responses. Traditional methods such as surveys provide valuable insights, but often miss the unconscious responses. AID Generative AI is currently experiencing a significant surge. AI enthusiasts see endless opportunities, while doomsayers predict the downfall of creative professions and disruption in education. This research focuses on the role of AI applications in the creative sector. Filter Expertisedomein Media & Communicatie (2) (-) Tech & IT (1) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden ar/vr/xr (1) Thema's cyber security (14) onderwijs en vorming (12) digitale tools (12) didactische innovatie (9) industrie 4.0 (6) educatieve technologie (6) game ontwikkeling en technologie (5) digital skills & mediawijsheid (5) innovatieve leeromgevingen (5) big data and analytics (5) preventieve gezondheid (4) digital health (4) stem/steam (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) product design (4) welzijn in het onderwijs (4) sport & coaching (3) gezonde omgeving (3) quality of life (3) metaverse (3) palliatieve zorg (2) sociale interventies met impact (2) (-) marketing & communicatie (2) d4e1 (2) circulaire economie (1) vital cities (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) digital storytelling and influencing (1) taalbeleid (1) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) virtual humans (1) recyclaat (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst