ERGO XR The objective is to create a Mixed Reality application that instructs students in proper and scientifically substantiated techniques for lifting and hoisting. EdHubAI This research explores two interconnected paths related to Artificial Intelligence (AI): interpreting results to provide better/individual guidance for students and investigating which AI applications could be beneficial for education. Filter Expertisedomein Onderwijs (9) (-) Tech & IT (2) Media & Communicatie (2) Gezondheid & Zorg (1) Mens & Samenleving (1) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (0) (-) Business & Ondernemen (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden ai (2) digital applications (1) didactiek (1) mixed reality (1) Thema's cyber security (14) digitale tools (10) industrie 4.0 (6) game ontwikkeling en technologie (5) digitaal ondernemen en logistiek (5) big data and analytics (5) digital health (4) preventieve gezondheid (3) digital skills & mediawijsheid (3) sport & coaching (3) product design (3) metaverse (3) educatieve technologie (2) marketing & communicatie (2) (-) onderwijs en vorming (2) circulaire economie (2) didactische innovatie (2) gezonde omgeving (2) quality of life (2) ondernemerschap (2) logistiek 4.0 (2) d4e1 (2) innovatie (2) stem/steam (1) sociale businessmodellen (1) vital cities (1) innovatieve leeromgevingen (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) digital storytelling and influencing (1) welzijn in het onderwijs (1) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) industriele security (1) duurzaamheid (1) virtual humans (1) recyclaat (1) duurzaam ruimtegebruik (1) Zoeken op tekst