Oasis In order to successfully adapt to the changing, increasingly fragmented media consumption habits of young people and the growing international competition, media players need to undergo a digital transformation to create innovative multimedia content across all possible platforms Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's digital health (7) preventieve gezondheid (6) sociale interventies met impact (5) digitale tools (5) game ontwikkeling en technologie (4) gezonde omgeving (4) product design (4) leefbare omgeving (3) quality of life (3) stem/steam (2) sport & coaching (2) vital cities (2) gezondheidsbevordering (2) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (2) healthy aging (2) digital storytelling and influencing (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) metaverse (2) educatieve technologie (1) palliatieve zorg (1) digital skills & mediawijsheid (1) marketing & communicatie (1) onderwijs en vorming (1) circulaire economie (1) didactische innovatie (1) slaaphygiëne (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) bouwen in de toekomst (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) Zoeken op tekst