Muziek id metaverse Internationally, there is a growing trend of cross-over collaborations between the gaming industry and the music sector, experimenting with virtual productions. REALPRINT For the manufacturing sector in the plastics industry, bridging the gap between prototypes and production is a challenge. Howest aims to provide guidance to companies in building end-product-oriented prototypes, enabling them to make better design decisions. Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (2) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Media & Communicatie (0) Kernwoorden ar/vr/xr (1) ai (1) kunststoffen (1) 3d print (1) Thema's onderwijs en vorming (10) didactische innovatie (8) sociale interventies met impact (7) educatieve technologie (5) stem/steam (5) digitale tools (5) product design (5) game ontwikkeling en technologie (4) innovatieve leeromgevingen (4) preventieve gezondheid (3) digital skills & mediawijsheid (3) vital cities (3) gezonde omgeving (3) welzijn in het onderwijs (3) palliatieve zorg (2) digital health (2) sport & coaching (2) leefbare omgeving (2) quality of life (2) digital storytelling and influencing (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) metaverse (2) gender en gelijke kansen (2) marketing & communicatie (1) circulaire economie (1) taalbeleid (1) gen z (1) (-) audio (1) revalidatie (1) d4e1 (1) virtual humans (1) (-) recyclaat (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) bouwen in de toekomst (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst