Oasis In order to successfully adapt to the changing, increasingly fragmented media consumption habits of young people and the growing international competition, media players need to undergo a digital transformation to create innovative multimedia content across all possible platforms Filter Expertisedomein Media & Communicatie (2) Gezondheid & Zorg (1) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Onderwijs (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's onderwijs en vorming (10) didactische innovatie (8) educatieve technologie (5) stem/steam (5) product design (5) sociale interventies met impact (4) game ontwikkeling en technologie (4) digitale tools (4) innovatieve leeromgevingen (4) digital skills & mediawijsheid (3) welzijn in het onderwijs (3) palliatieve zorg (2) preventieve gezondheid (2) gezonde omgeving (2) quality of life (2) metaverse (2) digital health (1) marketing & communicatie (1) circulaire economie (1) sport & coaching (1) vital cities (1) leefbare omgeving (1) (-) digital storytelling and influencing (1) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (1) taalbeleid (1) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) bouwen in de toekomst (1) gender en gelijke kansen (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst