Oasis In order to successfully adapt to the changing, increasingly fragmented media consumption habits of young people and the growing international competition, media players need to undergo a digital transformation to create innovative multimedia content across all possible platforms Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) Tech & IT (0) (-) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's preventieve gezondheid (6) digital health (6) game ontwikkeling en technologie (4) digitale tools (4) stem/steam (3) smart grids (3) product design (3) gezondheidsbevordering (2) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (2) healthy aging (2) gezonde omgeving (2) quality of life (2) metaverse (2) voedingsindustrie (2) industrie 4.0 (1) palliatieve zorg (1) sociale interventies met impact (1) digital skills & mediawijsheid (1) marketing & communicatie (1) onderwijs en vorming (1) circulaire economie (1) didactische innovatie (1) sport & coaching (1) vital cities (1) slaaphygiëne (1) leefbare omgeving (1) digital storytelling and influencing (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) duurzaamheid (1) sustainable industrialization (1) d4e1 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) groene transitie (1) innovatie (1) Zoeken op tekst