EXERGAME Howest and Sport Flanders have developed expertise in the niche field of 'exergames' or 'interactive movement games' through the Sports Innovation Campus. Through this collaboration, we are establishing a space for research, education, and services on this theme. From Howest, our GalvanEyez Infra Creating digital content (marketing campaigns, websites, apps and VR/AR applications) requires a thorough understanding of end-user experiences and responses. Traditional methods such as surveys provide valuable insights, but often miss the unconscious responses. Filter Expertisedomein Productontwerp, Digital Design & Arts (5) (-) Tech & IT (2) Media & Communicatie (2) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden ar/vr/xr (1) Thema's cyber security (14) digitale tools (11) industrie 4.0 (6) sociale interventies met impact (5) big data and analytics (5) preventieve gezondheid (4) digital health (4) vital cities (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) gezonde omgeving (4) educatieve technologie (3) onderwijs en vorming (3) sport & coaching (3) quality of life (3) digital skills & mediawijsheid (2) leefbare omgeving (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) (-) game ontwikkeling en technologie (1) (-) marketing & communicatie (1) stem/steam (1) didactische innovatie (1) innovatieve leeromgevingen (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) product design (1) digital storytelling and influencing (1) welzijn in het onderwijs (1) metaverse (1) ondernemerschap (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) bouwen in de toekomst (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst