Muziek id metaverse Internationally, there is a growing trend of cross-over collaborations between the gaming industry and the music sector, experimenting with virtual productions. REALPRINT For the manufacturing sector in the plastics industry, bridging the gap between prototypes and production is a challenge. Howest aims to provide guidance to companies in building end-product-oriented prototypes, enabling them to make better design decisions. Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (2) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Media & Communicatie (0) Kernwoorden ar/vr/xr (1) ai (1) kunststoffen (1) 3d print (1) Thema's cyber security (14) digitale tools (10) industrie 4.0 (6) game ontwikkeling en technologie (5) big data and analytics (5) digital health (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) preventieve gezondheid (3) digital skills & mediawijsheid (3) sport & coaching (3) product design (3) metaverse (3) educatieve technologie (2) marketing & communicatie (2) onderwijs en vorming (2) didactische innovatie (2) gezonde omgeving (2) quality of life (2) d4e1 (2) stem/steam (1) circulaire economie (1) vital cities (1) innovatieve leeromgevingen (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) digital storytelling and influencing (1) welzijn in het onderwijs (1) gen z (1) (-) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) virtual humans (1) (-) recyclaat (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) Zoeken op tekst