Oasis In order to successfully adapt to the changing, increasingly fragmented media consumption habits of young people and the growing international competition, media players need to undergo a digital transformation to create innovative multimedia content across all possible platforms Filter Expertisedomein Gezondheid & Zorg (2) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's cyber security (14) digitale tools (10) industrie 4.0 (6) game ontwikkeling en technologie (5) big data and analytics (5) digital health (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) preventieve gezondheid (3) digital skills & mediawijsheid (3) sport & coaching (3) product design (3) metaverse (3) educatieve technologie (2) marketing & communicatie (2) onderwijs en vorming (2) didactische innovatie (2) gezonde omgeving (2) quality of life (2) d4e1 (2) stem/steam (1) circulaire economie (1) vital cities (1) innovatieve leeromgevingen (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) digital storytelling and influencing (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) virtual humans (1) recyclaat (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) Zoeken op tekst