Oasis In order to successfully adapt to the changing, increasingly fragmented media consumption habits of young people and the growing international competition, media players need to undergo a digital transformation to create innovative multimedia content across all possible platforms Filter Expertisedomein Media & Communicatie (2) Gezondheid & Zorg (1) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Business & Ondernemen (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's cyber security (14) digitale tools (11) industrie 4.0 (6) game ontwikkeling en technologie (5) big data and analytics (5) digital health (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) product design (4) educatieve technologie (3) preventieve gezondheid (3) digital skills & mediawijsheid (3) sport & coaching (3) gezonde omgeving (3) quality of life (3) metaverse (3) sociale interventies met impact (2) marketing & communicatie (2) onderwijs en vorming (2) stem/steam (2) didactische innovatie (2) vital cities (2) d4e1 (2) circulaire economie (1) innovatieve leeromgevingen (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) leefbare omgeving (1) (-) digital storytelling and influencing (1) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (1) welzijn in het onderwijs (1) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) virtual humans (1) recyclaat (1) bouwen in de toekomst (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) Zoeken op tekst