Oasis In order to successfully adapt to the changing, increasingly fragmented media consumption habits of young people and the growing international competition, media players need to undergo a digital transformation to create innovative multimedia content across all possible platforms Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) (-) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's cyber security (14) digitale tools (10) industrie 4.0 (6) game ontwikkeling en technologie (5) digitaal ondernemen en logistiek (5) big data and analytics (5) digital health (4) preventieve gezondheid (3) digital skills & mediawijsheid (3) sport & coaching (3) product design (3) metaverse (3) educatieve technologie (2) marketing & communicatie (2) onderwijs en vorming (2) circulaire economie (2) didactische innovatie (2) gezonde omgeving (2) quality of life (2) ondernemerschap (2) logistiek 4.0 (2) d4e1 (2) innovatie (2) stem/steam (1) sociale businessmodellen (1) vital cities (1) innovatieve leeromgevingen (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) digital storytelling and influencing (1) welzijn in het onderwijs (1) (-) gen z (1) audio (1) revalidatie (1) industriele security (1) duurzaamheid (1) virtual humans (1) recyclaat (1) duurzaam ruimtegebruik (1) Zoeken op tekst