Oasis In order to successfully adapt to the changing, increasingly fragmented media consumption habits of young people and the growing international competition, media players need to undergo a digital transformation to create innovative multimedia content across all possible platforms Filter Expertisedomein (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Media & Communicatie (1) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's cyber security (14) digitale tools (12) digital health (9) preventieve gezondheid (8) industrie 4.0 (6) game ontwikkeling en technologie (5) big data and analytics (5) digitaal ondernemen en logistiek (4) gezonde omgeving (4) quality of life (4) digital skills & mediawijsheid (3) onderwijs en vorming (3) sport & coaching (3) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (3) healthy aging (3) product design (3) metaverse (3) educatieve technologie (2) marketing & communicatie (2) didactische innovatie (2) gezondheidsbevordering (2) welzijn in het onderwijs (2) duurzaamheid (2) d4e1 (2) innovatie (2) palliatieve zorg (1) sociale interventies met impact (1) stem/steam (1) circulaire economie (1) vital cities (1) slaaphygiëne (1) innovatieve leeromgevingen (1) leefbare omgeving (1) digital storytelling and influencing (1) (-) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) virtual humans (1) recyclaat (1) duurzaam ruimtegebruik (1) Zoeken op tekst