GalvanEyez Infra Creating digital content (marketing campaigns, websites, apps and VR/AR applications) requires a thorough understanding of end-user experiences and responses. Traditional methods such as surveys provide valuable insights, but often miss the unconscious responses. ICIL 4_0 The main focus of this project is to create general awareness within the Flemish industry and logistics sectors about the real risks related to cybersecurity. The goal is to activate this target audience to enhance their cybersecurity capacity. Filter Expertisedomein (-) Tech & IT (2) Media & Communicatie (2) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden ar/vr/xr (1) Thema's cyber security (14) onderwijs en vorming (12) digitale tools (11) didactische innovatie (8) industrie 4.0 (6) educatieve technologie (6) innovatieve leeromgevingen (5) big data and analytics (5) digital skills & mediawijsheid (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) welzijn in het onderwijs (4) preventieve gezondheid (3) digital health (3) stem/steam (3) gezonde omgeving (3) quality of life (3) palliatieve zorg (2) sociale interventies met impact (2) sport & coaching (2) game ontwikkeling en technologie (1) (-) marketing & communicatie (1) vital cities (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) product design (1) taalbeleid (1) metaverse (1) ondernemerschap (1) (-) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst