YET 20 "The best is YET to come" builds on the research project YET (Youth Environment & engagement Tool) that was commissioned by the Flemish Community, Department of the Environment and fitted into the grant call "Together we imagine space." EduMac-XR In this project, the prototype of the VR training (developed in the PWO SPRINT EDU XR) is optimized and expanded. This VR training is aimed at secondary school students (vocational orientation) learning to operate complex woodworking machines. Filter Expertisedomein Productontwerp, Digital Design & Arts (3) (-) Onderwijs (1) (-) Mens & Samenleving (1) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Media & Communicatie (0) Kernwoorden Thema's cyber security (14) onderwijs en vorming (12) digitale tools (12) didactische innovatie (8) educatieve technologie (7) industrie 4.0 (6) innovatieve leeromgevingen (5) big data and analytics (5) sociale interventies met impact (4) digital skills & mediawijsheid (4) stem/steam (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) gezonde omgeving (4) quality of life (4) welzijn in het onderwijs (4) preventieve gezondheid (3) digital health (3) palliatieve zorg (2) sport & coaching (2) vital cities (2) (-) product design (2) game ontwikkeling en technologie (1) marketing & communicatie (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) leefbare omgeving (1) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (1) taalbeleid (1) metaverse (1) ondernemerschap (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) bouwen in de toekomst (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst