YET 20 "The best is YET to come" builds on the research project YET (Youth Environment & engagement Tool) that was commissioned by the Flemish Community, Department of the Environment and fitted into the grant call "Together we imagine space." EduMac-XR In this project, the prototype of the VR training (developed in the PWO SPRINT EDU XR) is optimized and expanded. This VR training is aimed at secondary school students (vocational orientation) learning to operate complex woodworking machines. Filter Expertisedomein Productontwerp, Digital Design & Arts (3) (-) Onderwijs (1) (-) Mens & Samenleving (1) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Media & Communicatie (0) Kernwoorden Thema's cyber security (14) digitale tools (13) onderwijs en vorming (12) didactische innovatie (8) educatieve technologie (7) sociale interventies met impact (7) industrie 4.0 (6) innovatieve leeromgevingen (5) big data and analytics (5) gezonde omgeving (5) preventieve gezondheid (4) digital health (4) digital skills & mediawijsheid (4) stem/steam (4) vital cities (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) quality of life (4) welzijn in het onderwijs (4) sport & coaching (3) palliatieve zorg (2) leefbare omgeving (2) (-) product design (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) gender en gelijke kansen (2) game ontwikkeling en technologie (1) marketing & communicatie (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) digital storytelling and influencing (1) taalbeleid (1) metaverse (1) ondernemerschap (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) bouwen in de toekomst (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst