Oasis In order to successfully adapt to the changing, increasingly fragmented media consumption habits of young people and the growing international competition, media players need to undergo a digital transformation to create innovative multimedia content across all possible platforms Filter Expertisedomein Media & Communicatie (2) (-) Productontwerp, Digital Design & Arts (1) Mens & Samenleving (1) (-) Tech & IT (0) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) Business & Ondernemen (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Kernwoorden transmediale formats (1) Thema's cyber security (14) digitale tools (12) onderwijs en vorming (11) didactische innovatie (9) industrie 4.0 (6) educatieve technologie (6) game ontwikkeling en technologie (5) digital skills & mediawijsheid (5) innovatieve leeromgevingen (5) big data and analytics (5) digital health (4) stem/steam (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) product design (4) welzijn in het onderwijs (4) preventieve gezondheid (3) sport & coaching (3) gezonde omgeving (3) quality of life (3) metaverse (3) palliatieve zorg (2) sociale interventies met impact (2) marketing & communicatie (2) d4e1 (2) circulaire economie (1) vital cities (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) (-) digital storytelling and influencing (1) taalbeleid (1) gen z (1) audio (1) ondernemerschap (1) revalidatie (1) industriele security (1) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) virtual humans (1) recyclaat (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) gender en gelijke kansen (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) Zoeken op tekst