EXERGAME Howest and Sport Flanders have developed expertise in the niche field of 'exergames' or 'interactive movement games' through the Sports Innovation Campus. Through this collaboration, we are establishing a space for research, education, and services on this theme. From Howest, our ICIL 4_0 The main focus of this project is to create general awareness within the Flemish industry and logistics sectors about the real risks related to cybersecurity. The goal is to activate this target audience to enhance their cybersecurity capacity. Filter Expertisedomein Productontwerp, Digital Design & Arts (4) (-) Tech & IT (2) Business & Ondernemen (1) Architectuur, Energie & Bouw (0) Onderwijs (0) (-) Gezondheid & Zorg (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Media & Communicatie (0) Kernwoorden Thema's cyber security (14) digitale tools (13) preventieve gezondheid (9) digital health (9) industrie 4.0 (6) sociale interventies met impact (6) gezonde omgeving (6) big data and analytics (5) quality of life (5) onderwijs en vorming (4) vital cities (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) educatieve technologie (3) sport & coaching (3) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (3) healthy aging (3) leefbare omgeving (3) digital skills & mediawijsheid (2) gezondheidsbevordering (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) welzijn in het onderwijs (2) duurzaamheid (2) innovatie (2) palliatieve zorg (1) (-) game ontwikkeling en technologie (1) marketing & communicatie (1) stem/steam (1) didactische innovatie (1) slaaphygiëne (1) innovatieve leeromgevingen (1) product design (1) digital storytelling and influencing (1) metaverse (1) ondernemerschap (1) industriele security (1) (-) logistiek 4.0 (1) d4e1 (1) bouwen in de toekomst (1) duurzaam ruimtegebruik (1) gender en gelijke kansen (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst