EXERGAME Howest and Sport Flanders have developed expertise in the niche field of 'exergames' or 'interactive movement games' through the Sports Innovation Campus. Through this collaboration, we are establishing a space for research, education, and services on this theme. From Howest, our ICIL 4_0 The main focus of this project is to create general awareness within the Flemish industry and logistics sectors about the real risks related to cybersecurity. The goal is to activate this target audience to enhance their cybersecurity capacity. Filter Expertisedomein Productontwerp, Digital Design & Arts (4) (-) Tech & IT (2) Business & Ondernemen (1) Architectuur, Energie & Bouw (0) (-) Onderwijs (0) Gezondheid & Zorg (0) (-) Mens & Samenleving (0) Sport, Toerisme & Recreatie (0) Media & Communicatie (0) Kernwoorden Thema's cyber security (14) digitale tools (13) onderwijs en vorming (12) didactische innovatie (8) educatieve technologie (7) sociale interventies met impact (7) industrie 4.0 (6) innovatieve leeromgevingen (5) big data and analytics (5) gezonde omgeving (5) preventieve gezondheid (4) digital health (4) digital skills & mediawijsheid (4) stem/steam (4) vital cities (4) digitaal ondernemen en logistiek (4) quality of life (4) welzijn in het onderwijs (4) sport & coaching (3) palliatieve zorg (2) leefbare omgeving (2) product design (2) innovatieve ondersteuning in en door de gemeenschap (2) gender en gelijke kansen (2) (-) game ontwikkeling en technologie (1) marketing & communicatie (1) vermaatschappelijking van zorg en welzijn (1) healthy aging (1) digital storytelling and influencing (1) taalbeleid (1) metaverse (1) ondernemerschap (1) industriele security (1) (-) logistiek 4.0 (1) duurzaamheid (1) d4e1 (1) clil (1) selfie (1) groene transitie (1) bouwen in de toekomst (1) duurzaam ruimtegebruik (1) innovatie (1) sterk werk (1) sdg - sustainable development goals (1) levenslang leren (1) sociaal-emotionele vaardigheden (1) Zoeken op tekst