Skip Navigation LinksHowest » Howest » Nieuws en evenementen » Nieuws

Nieuws

Delen via:  

Office 365, wat je als Howest student moet doen en weten

Microsoft Office365

Vanaf het academiejaar 2012-2013 gaat Howest van start met Office 365. Dat wil zeggen dat je voor alle Office toepassingen via de cloud zal werken, je zal dus om het even waar en wanneer via internet toegang hebben tot al je documenten, werkruimtes enzovoort. Bijkomende voordelen zijn dat je op om het even welk device toegang hebt tot jouw ruimte en over maar liefst 25GB aan capaciteit beschikt.

Wat betekent dit concreet voor jou?

  • Tijdens het weekend van 15 & 16 september zal je geen toegang hebben tot je Howest e-mails, Leho en iBamaflex.
  • Vanaf maandag 17 september kan je opnieuw aanmelden, maar dien je een andere login te gebruiken. Tot op heden is dat voornaam.familienaam@howest.be. Vanaf 17 september wordt dat: voornaam.familienaam@student.howest.be.  Je wachtwoord blijft hetzelfde.
  • Vanaf maandag 17 september kan je niet meer aanmelden via mail.howest.be, je dient voortaan via portal.microsoftonline.com aan te melden. Raadpleeg de handleiding.
  • Wie zijn e-mails via Outlook of smartphone leest, moet wijzigingen aanbrengen in de configuratie. Hoe je dat moet doen, kan je nalezen in de handleiding.
  • Mails die verzonden werden en momenteel in je inbox zitten zullen in je inbox blijven. E-mails die nog op jouw voornaam.familienaam @howest.be adres verstuurd zullen worden, zullen ook in je inbox terecht komen.

Wij hopen dat deze omschakeling vlot verloopt. Heb je problemen, dan kan je op jouw campus terecht bij de Helpdesk.



Howest ook op
Contact   |    Privacy & Copyrights ©2015 HOWEST.be - Lid van AUGent