Howest Cultuurevenement 2011

Howest Office Management organiseert:

Het Conversity Model
Winst maken met social media

Clo Willaerts

Clo Willaerts is de auteur van het spraakmakende boek ‘Het Conversity Model. Winst maken met social media’. Het conversity model is nieuw, revolutionair en effectief. Het vertelt hoe social media de traditionele marketingtechnieken op hun kop zetten.

Dagelijks doen miljoenen mensen een beroep op Facebook, Twitter, blogs en YouTube. Hoe kunnen bedrijven daarop hun plaats veroveren? Hoe stuurt u de conversaties van uw klanten zonder ze te storen? Hoe stelt u de activiteiten op social media af op uw bedrijfsdoelstellingen?

Internetspecialiste Clo Willaerts biedt overtuigende antwoorden op deze vragen. Aan de hand van inspirerende praktijkvoorbeelden legt ze uit hoe bedrijven conversaties kunnen beïnvloeden en omzetten in conversies. Resultaat? Lagere kosten en meer winst.

Deelnameprijs

Deelnameprijs voor alumni en bedrijven is 25 euro.
U krijgt daarvoor:

  • een korte boekbespreking door de auteur;
  • het boek ‘Het Conversity Model. Winst maken met social media.’;
  • een drankje van het huis.

Toegang voor studenten en personeelsleden Howest is gratis. Wenst u het boek, dan betaalt u 20 euro.

Programma 23 mei & praktische info

Howest, Renaat De Rudderlaan 6, Kortrijk
op maandag 23 mei om 19.00 uur.

19.00u Onthaal
19.30u Start lezing
20.30u Vragen
21.00u Drankje

 


Grotere kaart weergeven

Inschrijven

Het is niet meer mogelijk om in te schrijven voor dit evenement.